Game over

21 augustus 2017 - Almere Thuis, Nederland

Het is inmiddels maandag... Bij thuiskomst zaterdagavond bleek ons modem te zijn overleden, waardoor we het dus zonder televisie, telefoon en internet moesten stellen. En jullie zonder laatste update!

Het restant van de bootreis is redelijk rustig verlopen. De laatste paar uur werd de zee weer wat ruiger, maar we hadden nu onze pillen, dus dat ging goed. Omdat de auto ongunstig op de boot stond hebben we 5 kwartier moeten wachten voor we de rit naar huis konden aanvaarden. In die rit naar huis hebben we waarschijnlijk méér regen over ons heen gekregen dan in de 4 weken daarvoor... Vooral in Denemarken en Duitsland zaten er stortbuien bij die de snelweg blank deden zetten. Maar zonder problemen kwamen we om 23:45 uur thuis.

Hiermee komt onze reisblog tot een einde. Althans , voor deze vakantie... ;-) Plannen voor volgend jaar worden reeds gesmeed!

Even over de reisblog in het algemeen: die heeft eigenlijk 2 doelen. Natuurlijk vinden we het leuk om familie, collega's en vrienden op de hoogte te houden van ons doen en laten. Wellicht brengt het jullie op het idee om zelf ook eens die bestemming op te zoeken (of om die ten koste van alles te vermijden...). De reacties die we krijgen zijn ook leuk om te lezen; zo houd je toch een beetje contact met het thuisfront. De blog heeft echter ook een praktische kant. Uiteindelijk willen we het complete reisverslag plaatsen op onze eigen website (http://www.bravy.nl), maar we hebben daar een behoorlijke achterstand mee (we zijn nog bezig met het verslag van Hawaï uit 2015...). De blog biedt ons dan houvast wat we allemaal gedaan hebben, want je zou zomaar een en ander kunnen vergeten in de loop der tijd en helemaal de planning volgen doen we ook niet (het is soms nét werk...). Vandaar de soms wat uitgebreide verslagen; ons geheugen is ook maar beperkt :-)

Bedankt voor het "meereizen", we hopen dat jullie het leuk vonden en misschien tot een volgende keer!

Astrid & René

1. Yvonne:
    22 augustus 2017
    Nogmaals welkom thuis!
    Die twee doelen van het verslag begrijp ik volkomen! Zo hebben wij er destijds ook naar gekeken! Veel plezier bij het samenstellen van de reisverslagen!!
    Enne..... voor een volgende reis houd ik mij zéér aanbevolen!!!!!!!