Migaloo, het vervolg (en slot?)

30 december 2018 - Almere, Nederland

We zijn inmiddels alweer dik 4 maanden terug van vakantie. Aan de definitieve versie van het reisverslag (dat op http://www.bravy.nl moet komen) wordt "hard" (mwoah, laten we zeggen: af en toe) gewerkt. En de volgende zomerreis staat ook al in de steigers, dus genoeg te doen. Het is ook al bijna 5 maanden geleden dat we een videootje van een witte walvis (Migaloo) de ether hebben ingeslingerd. Het verhaal rondom dit beest zal jullie niet ontgaan zijn. Nooit meer iets van Storyful News vernomen, dus uiteraard ook geen cent gezien van die (mogelijke) inkomsten. We waren het eigenlijk alweer vergeten.

Maar... Storyful is óns blijkbaar niet vergeten... Op 28-12 ontvangen we opeens een mailtje van PayPal met een interessante inhoud (zie foto)… Dat etentje waar we op hoopten zit er dus wel in ;-)

We gaan er vanuit dat dit iets eenmaligs is (afkoop). Hoewel de video nog steeds op de site van Storyful News staat zal de hype inmiddels wel afgezwakt zijn. In ieder geval tot komend voorjaar, wanneer het migratieseizoen weer start.

Wij richten ons nu op de voorbereidingen van onze reis in 2019 en het afmaken van het reisverslag van 2018. Zodra dat op onze eigen site staat laten we dat weten. En dan onthullen we ook de bestemming van de komende trip (al weten sommigen van jullie dat al).

1. Bernadette:
    30 december 2018
    Hahaha. Dat is een leuke eindejaarsbonus!
  2. Johan en Joyce:
    30 december 2018
    In Parijs maar even stukgeslagen?
  3. Yvonne:
    5 januari 2019
    Wooooowwwwww!!!!!!!! Dát is toch echt wel significant geld, jongens!!!!!! Dat etentje is natuurlijk sowieso een prima idee, maar het lijkt mij zomaar dat er ruim voldoende overblijft om bij jullie volgende reis te leggen!!! Ik ben benieuwd wat jullie daarvoor hebben bedacht!!!!