The end!

8 mei 2016

Op dit moment zitten we in de Airbus A380 van Emirates die ons van Dubai naar Amsterdam brengt. Dit toestel is werkelijk erg mooi en ruim. We hebben zelfs WiFi! De eerste vlucht van Johannesburg naar Dubai verliep vlekkeloos, maar slapen in een vliegtuig blijft lastig. Nu hebben we zo nu en dan wat last van lichte turbulentie, maar dat hoort erbij.
Door WiFi kunnen Brian en René het verloop van de slotdag van de voetbalcompetitie volgen. Hebben ze wat te doen tussen het filmkijkers door..... ;-).

Door de gebrekkige dekking van internet in Zuid-Afrika was het helaas niet mogelijk dagelijks een update te sturen, maar we hadden er ook niet altijd tijd voor door de bezigheden die we in de avond hadden. Dan is het even doorlezen als er weer eens wat komt! :-)

We sluiten deze blog af met jullie te bedanken voor de belangstelling en reacties. We hopen dat jullie het leuk gevonden hebben. Nieuwe foto’s zijn er niet, dus dit wordt de laatste update. Van deze reis dan, want we gaan vast nog wel eens ergens rondtrekken. Tot dan!

1. Ger de Bruyn:
    8 mei 2016
    Hallo Astrid en René. Bedankt voor de prachtige verhalen! Ik heb ze met veel interesse gevolgd. Snel weer iets plannen dus!

Ger
  2. Rick:
    8 mei 2016
    Dank voor de verhalen en welkom thuis.
  3. Renate Sporrel:
    Hoi reizigers,
    Dank jullie wel voor het delen van jullie belevenissen en foto's, het was erg leuk om jullie zo te volgen!
  4. Yolanda Swager:
    9 mei 2016
    Ik heb genoten van jullie reisverhalen hoor.
    volgens mij was het een vermoeiende reis maar met onvergetelijke indrukken.
    Rust maar lekker uit.
    groetjes, Harry & Yolanda
  5. Jan Meeuwsen:
    9 mei 2016
    Dat was weer een mooi verslag. We horen de verhalen wel op de jaarlijkse reunie. Ben benieuwd naar jullie volgende avontuur.

PS. Ik heb eventueel wel een idee voor de reunie.
  6. Deniz:
    Welkom terug!
  7. Wim Houtveen:
    9 mei 2016
    Een goede reis naar huis,en feest vieren met de Ajax-vrienden.
    Het was een hele mooie ervaring daar in Afrika,prachtige verhalen
    en belevenissen,wel thuis en uitslapen. Pa en Coby.
  8. Els:
    10 mei 2016
    Hoi Globetrotters,
    Het was weer een mooi verhaal...boek schrijven?? En de foto's waren weer erg sjiek. Echt wel een paar voor aan de muur!! Succes met het weer thuis zijn straks!! X, Els